mieszanka czarnych herbat, skomponowana z wysokiej jakości liści
zapakowana w jedwabistą, ekologiczną torebkę, wykonaną tylko i wyłącznie z naturalnych składników
charakteryzuje się zrównoważonym smakiem bez posmaku goryczki, aromatem oraz bursztynowym kolorem naparu
mieszanka posiada certyfikację Rainforest Alliance (RAINFOREST ALLIANCE (RA - dawniej RFA) przyznaje certyfikat różnym grupom produktów, takim jak: drewno, papier, banany, herbata, kawa, kakao, olej palmowy, kwiaty cięte i paprocie, a także produktom wieloskładnikowym (np. czekolada), a nawet hodowli bydła, farmom przyjaznym dla klimatu i zrównoważonej turystyce - jest to organizacja pomagającą chronić środowisko i poprawiać jakość życia pracowników plantacji - Rainforest Alliance to międzynarodowa organizacja pozarządowa (NGO) z personelem w ponad 20 krajach i działającą w ponad 70 krajach - została założona w 1987 roku przez Daniela Katza , amerykańskiego aktywistę na rzecz ochrony środowiska, który pełni funkcję przewodniczącego zarządu - organizacja pozarządowa stwierdza, że jej misją jest „tworzenie bardziej zrównoważonego świata poprzez wykorzystanie sił społecznych i rynkowych w celu ochrony przyrody i poprawy życia rolników i społeczności leśnych” - jej praca obejmuje wydawanie certyfikatów środowiskowych dla zrównoważonego rolnictwa - równolegle do swojego programu certyfikacji, Rainforest Alliance opracowuje i wdraża długoterminowe programy ochrony środowiska i rozwoju społeczności w wielu niezwykle ważnych tropikalnych krajobrazach, w których produkcja towarowa zagraża zdrowiu ekosystemów i dobrobytowi społeczności wiejskich)
w opakowaniu: 75 torebek
jednostka sprzedaży 1 opakowanie
wszystko zaczęło się w 1996 roku, kiedy Unilever, z myślą o potrzebach i preferencjach polskiego konsumenta, wprowadził na rynek pierwsze warianty herbaty SAGA - w krótkim czasie stała się jedną z najpopularniejszych herbat w Polsce - błyskawicznie zdobyła uznanie i zaufanie konsumentów - od 2005 roku rodzina Sagi sukcesywnie powiększała się o herbaty owocowe - firma stale dodaje do swojej oferty kolejne warianty herbat, głównie ekspresowych - marka herbaty należy do firmy Lipton Teas&Infusions - wszystkie herbaty sprzedawane są w foliowych opakowaniach - ich charakterystyczną cechą jest okrągły kształt torebek (wprowadzony na przełomie lat 1999 i 2000)