REKLAMACJE - eOfficemedia
Koszyk

PROCEDURA REKLAMACYJNA

JESTEŚMY BEZPOŚREDNIM DYSTRYBUTOREM PRODUKTÓW NAJLEPSZYCH MAREK I WSPIERAMY NASZYCH KLIENTÓW W CAŁYM PROCESIE REKLAMACYJNYM. (indywidualna procedura reklamacyjna produktów marki FELLOWES znajduje się na końcu strony) 

Zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.

Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia Klientowi Towaru wolnego od wad. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Towaru z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów Kodeksu cywilnego.

W przypadku gdy Towar ma wadę należy zgłosić ten fakt Sprzedawcy na adres pocztowy eOffice Media Sp. z o.o.; ul. Działkowa 115 (hala nr 1) brama 6; 02-234 Warszawa lub adres e-mail zamowienia@eofficemedia.pl

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać przyczynę złożenia reklamacji oraz określać żądanie Klienta. Zgłoszenie powinno być podpisane oraz zawierać aktualne dane Klienta.

Sprzedawca ustosunkowuje się do żądania Klienta w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji.

W celu dokonania reklamacji warto wypełnić poniżej załączony FORMULARZ REKLAMACYJNY i postępować zgodnie z instrukcją na nim zamieszczoną.

Formularz Reklamacyjny

UWAGI:

  • W przypadku reklamacji materiaów eksploatacyjnych do drukarek (Tuszów, Tonerów) prosimy o załączenie do formularza reklamacyjnego przynajmniej dwóch wydruków pozwalających stwierdzić wadę reklamowanych produktów.
  • Zwróć uwagę by poddawany reklamacji towar został solidnie opakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.
  • Wyślij produkt za potwierdzeniem odbioru gdyż prawidłowa realizacja reklamacji, następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę lub producenta.
  • Towary podlegające reklamacji wraz z FORMULARZEM REKLAMACYJNYM i KSEROKOPIĘ DOWODU ZAKUPU prosimy odesłać na adres: 
    eOffice Media Sp. z o.o.; ul. Działkowa 115 (hala nr 1) brama 6; 02-234 Warszawa.
    lub po uzgodnieniu z działem obsługi klienta bezpośrednio na adres producenta.

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów, znajdziecie Państwo w Regulaminie sklepu.

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta 
tel 800 806 666 lub mailowo na adres: reklamacje@eofficemedia.pl 

niezgodność towaru z umową i reklamacje.

1. Sprzedający jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego Klienta, w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
2. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Klienta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. Nr 22, poz.271 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
3. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego Towaru z umową, Klient ma prawo złożenia pisemnej reklamacji. Reklamacja powinna zostać złożona w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym Klient dowiedział się o niezgodności Towaru z umową, nie później jednak niż w terminie dwóch lat od dnia wydania Towaru.
4. Podstawą reklamacji może być w szczególności dostarczenie innego Towaru niż zamawiany, nieprawidłowe skompletowanie zamówienia, lub dostarczenie niewłaściwej liczby Towarów.
5. W przypadku skorzystania z tego prawa należy wypełnić formularz reklamacji  oraz odesłać wraz z reklamowanym towarem oraz dowodem zakupu (paragonem albo fakturą). Towar powinien zostać przysłany kompletny, wraz z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego Towaru lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową.
6. Sprzedający zastrzega sobie prawo 14 dniowego okresu rozpatrzenia reklamacji od chwili otrzymania towaru od Klienta, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się informować Klienta.
7. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta istnieje możliwość wymiany reklamowanego produktu na inny lub zwrot należności na konto bankowe wskazane przez Klienta. Zwrot zostaje zrealizowany w terminie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji.
8. Koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedającego pokrywa Klient. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.



procedura reklamacyjna produktów marki FELLOWES
Będąc bezpośrednim i autoryzowanym dystrybutorem produktów marki Fellowes mają Państwo możliwość
dochodzić gwarancji bezpośrednio u producenta FELLOWES, co w znaczący sposób skraca proces reklamacji.

W tym celu prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą Fellowes, która będzie prowadziła proces reklamacji.

Wszelkie niezbędne informacje jak dokonać zgłoszenia reklamacyjnego znajdą państwo pod poniższym linkiem.
https://www.fellowes.pl/wsparcie/serwis.html

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań służymy państwu pełnym wsparciem.

witryna używa plików cookies w celu zapewnienia większego komfortu zakupów.
AKCEPTUJE
SZCZEGÓŁY