ZMIANA HARMONOGRAMU DOSTAW W ZWIAZKU Z DNIAMI WOLNYMI OD PRACY - eOfficemedia
Koszyk

 

DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH

W związku z nadchodzącymi dniami świątecznymi, ustawowo wolnymi od pracy jesteśmy zmuszeni wprowadzić następujące zmiany w harmonogramie dostaw zamówień.

Zamówienia złożone do 30.04 do godziny 14:00
będą dostarczane we czwartek 02 maja 2024, a w przypadku braku obecności Państwa pod wskazanym adresem, powtórna próba dostawy odbędzie się w poniedziałek 06.05.2024.

Zamówienia złożone w dniach 30.04 po godzinie 14:00 oraz w dniach do 05.05 2024r. zostaną przyjęte do realizacji w poniedzisałek 06.05 ze standardowym terminem realizacji na wtorek 07.05.2024.

Za ewentualne niedogodności z góry przepraszamy,
w razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.