TWÓJ KOSZYK | WARTOŚĆ NETTO |
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi |
Do kogo adresowana jest oferta sklepu?
Nasza oferta skierowana jest do każdego: do firm, instytucji publicznych, osób prowadzących działalność gospodarczą oraz osób prywatnych. |
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Nasze dostawy realizujemy w ciągu 24h na terenie całej Polski. Zamówienie musi zostać złożone w dzień powszedni, najpóźniej do godz. 16.00. |
Jaka jest minimalna wartość zamówienia?
Nie ma zdefiniowanego pojęcia wartości minimalnej. Warto pamiętać jednak o fakcie, iż zamówienia powyżej 249 zł brutto premiujemy bezpłatną dostawą. |
Jak dodać produkty do mojego koszyka i/lub listy zakupów?
Jeżeli chcesz dodać interesujący Cię produkt do swojego koszyka zakupów, wpisz w okienku „ilość” liczbę lub kliknij na \"+\" w celu dodania wymaganej przez Ciebie ilości, która będzie oznaczać ilość sztuk produktu, jaka znajdzie się w Twoim koszyku, a następnie kliknij na przycisk „dodaj do koszyka”. Aby dodać produkt do swojej listy zakupów, wpisz ilość produktu, jaką chcesz, aby znalazła się na Twojej liście w okienku „ilość” i kliknij na przycisk „dodaj do listy”. |
Czy procedura rejestracji jest skomplikowana?
Procedura rejestracji nie powinna zająć więcej niż 3 do 5 minut. Proszę pamiętać o poprawnym podaniu numeru NIP oraz REGON (w przypadku Klientów firmowych). |
Czy za każdym razem muszę się logować do sklepu?
Nie. System może Cię zapamiętać (wymagana opcja włączonych cookies). Warto jednak pamiętać o tym, że każdorazowe logowanie zwiększa bezpieczeństwo dokonywanych poprzez Twoje konto transakcji. Tym samym unikniesz nieautoryzowanych zamówień zrealizowanych przez osoby trzecie. |
Czy za każdym razem swoje zakupy powinienem (powinnam) rozpocząć od logowania?
Nie. Do czasu finalizacji zamówienia, możesz wybierać produkty i przechowywać je w koszyku bez konieczności logowania. Logowanie ważne jest jedynie w przypadku zakończenia składania zamówienia. Możesz również dokonać szybkich zakupów bez logowania. Nie masz wtedy możliwości skorzystania z płatności 7 dni od otrzymania towaru (opcja tylko dla firm posiadających KRS i REGON). |
Jak mam wylogować się ze sklepu i dlaczego jest to ważne?
Należy kliknąć na przycisk „Wyloguj“, znajdujący się w prawym górnym rogu strony w celu ochrony danych osobistych, aby osoby trzecie nie mogły korzystać z Twojego konta i składać zamówień na Twój rachunek. |
Jak mogę dodać/zmienić adres do dostawy?
Aby dodać adres dostawy należy wejść w zakładkę „Moje konto“. We wspomnianej zakładce kliknij na „Książka adresowa“. Tam pojawi się opcja „Dodaj nowy adres“, którą musisz wybrać, aby dodać nowy adres dostawy. Następnie kliknij „Aktualizuj“, aby zachować wprowadzone zmiany. |
Jakie są warunki i koszty dostawy zamówionego towaru?
Szczegółowe informacje o warunkach i kosztach dostawy opisane są w dolnym menu na stronie głównej w dziale „Ogólne warunki sprzedaży” oraz „Informacje o dostawie”. |
Czy zamówiony towar można odebrać osobiście?
Taka możliwość nie istnieje. Twój czas jest dla nas cenny. Dla Twojej wygody zapewniamy dostarczenie zamówionych produktów bezpośrednio do Twojego biura. W ten sposób zaoszczędzasz swój czas, gdyż nie musisz nawet wychodzić z biura. |
Co zrobi kierowca doręczający przesyłkę pod nieobecność jedynej osoby odpowiedzialnej za zamówienie?
Skontaktujemy się z Tobą celem ustalenia innego dogodnego terminu doręczenia. |
Co zrobić w momencie otrzymania uszkodzonej przesyłki?
Oczywiście przysługuje prawo odmowy przyjęcia. Jeżeli jednak zdecydujesz się na przyjęcie, wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki uznaje się za nieważne. Roszczenia uznaje się za ważne w momencie braku zastrzeżeń, zgłaszanych przez Ciebie, podczas przyjęcia paczki (paczek). |
Czy kolega/koleżanka z zaprzyjaźnionej firmy może przyjąć dostawę, podpisując się w moim imieniu?
Niestety nie ma takiej możliwości. Dbamy o jakość naszych usług, w tym celu eliminujemy wszelkie możliwości zaistnienia nieporozumień w trakcie realizacji zamówienia. Tylko osoba wskazana w zamówieniu może pokwitować odbiór dostawy. |
Czy można zakupić produkty ze sklepu internetowego na raty?
Przykro nam, jednak firma eOffice Media nie prowadzi sprzedaży ratalnej. |
Czy mimo ustawionej płatności przelewem przy odbiorze mogę zapłacić gotówką?
Płatność gotówką jest niemożliwa, jeżeli wcześniej nastąpiła deklaracja płatności przelewem. |
Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru?
Sprzedający zobowiązuje się do przyjmowania zwrotów, niezależnie od powodu zwrotu i wartości towarów, pod warunkiem uzyskania informacji o zamiarze zwrotu od Kupującego w terminie 7 dni roboczych od daty dostawy. Towary muszą być zwrócone w stanie, w jakim się znajdowały w momencie dostawy do Kupującego. Powyższe warunki nie dotyczą towarów na specjalne zamówienie, które nie podlegają zwrotowi. |
Czy istnieje możliwość zakupu produktu którego nie wymieniono na stronach sklepu?
Tak, istnieje możliwości zakupu produktów nie będących w stałej ofercie naszego sklepu internetowego. W celu zamówienia produktów specjalnych należy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: zamowienia@eofficemedia.pl. |
Czy można zamówić dostawę pod adres inny niż adres zamawiającego?
Oczywiście, istnieje taka możliwość. W tym celu proszę dokonać stosownej aktualizacji w zakładce „Moje konto” -> „Książka adresowa”. |
Czy muszę potwierdzić złożone zamówienie?
Kiedy sfinalizujesz proces składania zamówienia, kolejne potwierdzenia nie są konieczne. Warto pamiętać jednak, iż każde Twoje zamówienie musi być mailowo potwierdzone przez Centrum Obsługi Klienta. |
Co zrobić, gdy zapomniałem hasła?
Proszę wybrać opcję „logowanie”, a następnie kliknąć na „Zapomniałeś nazwy użytkownika / hasła?”. |
Wysłaliśmy do Ciebie maila
z potwierdzeniem założenia konta.
Pozostałe dane uzupełnimy w trakcie realizacji
Twojego pierwszego zamówienia.